Besökstoppen

söndag 31 maj 2015

Busy helg, alltså!

Vilken helg!
Har varit så busy!
Igår kväll skruvade jag ihop ett sideboard. 
Det tog mig ca tre timmar.
Idag hade jag som jag skrev tidigare en fantastisk mysig morgon.
Frukost på sängen och ingen stress.
När mina morgnar börjar så, får jag ofta igång mig själv.
Idag var det trädgårdens tur.
Har grävt och flyttat singel,
kämpat som ett djur.
Trevligt att få det gjort.
Lite mys med min älskade tjej fick jag också.


Hon tycker att det är så mysigt när man ligger på en filt.
Hon är så social,
ligger med och tittar på när jag jobbar.

Efter en stund kom en annan liten sötnöt.


Eftersom att jag limmat mur med pl 4oo, 
var jag tvungen att fila bort det från naglarna.


Fick feeling och fortsatte.
Helt plötsligt gjorde jag om dom helt.
Typiskt mig.
Älskar att fixa med naglar.


Fick till ett par fjädrar och drömfångare.
Inspirerade av en grym tjej som jag följer på instagram.
Hyfsat nöjd med resultatet ändå.
Skönt att ha nya fräscha naglar.
Nu väntar soffan och mys!
Ha en skön kväll.
Puss och kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar