Besökstoppen

söndag 3 maj 2015

En aktiv helg med en sjukling!


Fick göra om min kunds nagel idag.
Så störigt!
Tejpen jag köpte, fungerade inte.
Har satt den på två kunder och måste göra om båda.
Så tråkigt!
Vet att det inte är mitt fel,
men jag känner mig ändå skyldig på något vis.
Det fick bli folie på naglarna istället.
Snyggt det med!

Annars har jag planterat om och gjort om i plantorna.
Vissa av dom har varit lite ledsna ett tag,
så jag gav dom lite kärlek.







Gjorde en liten oas utanför nagelrummet!
Mysigt att sitta där i solen.

Tom har ju gått och fått diskbråck (stavas det så)!?
Så honom har vi inte så mycket nytta av just nu.
Helt fruktansvärt det där.
Att ha så ont!
Det är verkligen så att när man är frisk har man tusen önskningar,
när man är sjuk har man bara en.
Det han kan är att stå och ligga.
Därför får han ta hemmatjänsten med mat.
Det blev hopkok av rester med ris.
Mums!


Jag har även skärpt till mig och gjort bra-dricka till mig.
Det är så skönt att börja dagen med en vitamin kick.
Nu har jag ett par dagar!



Undra hur mycket träningsvärk jag kommer att ha imorgon
efter allt arbete i trädgården i dag!?
Ni vet, 
dom musklerna man inte visste att man hade förrän träningsvärken kommer.
Ungefär som när man bowlar.

Ha en underbar kväll!
Puss och kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar