Besökstoppen

onsdag 20 maj 2015

En lång dag avslutas med earth-dudes!

En lång och innehållsrik dag.
Gick in tidigare på jobbet pga utvecklingssamtal.
Jobba hela dagen,
hem snabbt och byta om.
Upp på gymmet och verkligen stress-träna.
Bokade även tid för genomgång av alla maskiner,
eftersom att det var ungefär 140 år sedan jag styrketränade och är livrädd för att göra fel, (ja, att göra fel är ett nederlag och det gillar inte jag)!
Så imorgon tänker jag bli styrketräningsexpert.
Får vi se hur det går!
För att återgå till min dag,
hem äta, duscha och snabbt iväg på möte.
Kom hem för en stund sedan
och ska nu avnjuta en skål av dessa godingar:


Idag har jag levt livet!
Hoppas kunna göra det imorgon också.
Det är förskolans dag imorgon,
med vår tillhörande maskerad.
Jag ska vara byggare!
Visar bilder imorgon.
Puss och kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar