Besökstoppen

tisdag 24 januari 2017

En vanlig tisdag!

Tisdag och dags för en liten mysstund i soffan med denna sötnöten. 


En stunds reflektion sekunder innan Isse rycker i dörren ropar hej. 

Har köpt mig en härlig kalender där det på ena sidan står små söta funderingar, uppmaningar och klokheter, som man själv ska fylla i;

Sorry att skärpan blev sådär. 
Kan vara bra att använda när allt känns trist och tråkigt, för att boosta sig med. 
Underbar. 

Något som inte är lika underbart är mina händer just nu. Med tanke på att jag tvättar händerna ungefär fyra hundra gånger om dagen, eftersom att jag byter blöjor på barnen på jobbet, blir jag så torr att det till slut blir sprickor. Jag vet, att det inte är bra att tvätta händerna ofta, jag smörjer dom heller inte med något som innehåller mycket vatten osv. Men till slut spricker dom ändå. 
Nu hittade jag på Apoteket något jag inte visste att det fanns. Det var som ett litet nagellack som man penslar på och så blir det som en liten hinna liksom. Får se hur det kommer att läka. Såhär såg förpackningen ut. Någon som har erfarenhet? 


Nu kom Isse.
Ska hänga lite med honom innan han ska på träning. 

Puss och kram. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar