Besökstoppen

fredag 27 januari 2017

Total makeover!

Alltså nu får det räcka. Jag börjar bli lite trött på mina stumpar. Får för mig ibland att jag ska ha korta och hanterbara naglar. Efter ett par dagar saknar jag mina vanliga naglar. 
Nu har det gått säkert 10 dagar och jag håller på att bli tokig. 
Igårkväll gick jag all in. Ritade till och med upp mina händer och googlade olika färgkombinationer. Dessutom blir det ju så att jag nu måste överkompensera efter  dom här stumparna. 


Det hjälpte inte ens med lite färg. 
Vill man ha inspiration av någon som gillar mycket färg och glitter, ska man kolla in Sanna Brådins naglar. Dom är mumsiga. 

Förstår att detta kan tyckas som dagens i-landsproblem, och jag håller med. Men det kostar jag på mig. 
Det ena behöver inte ta ut det andra. 

Sedan vill jag välkomna hem dessa små sötnosar till familjen. 


Hennan ser ju ut som något olagligt, ser jag. Men det är som sagt bara brun henna. Det andra är, förutom de små gratisproverna, en ansiktskräm och en hårinpackning. 

Så denna helgen ser ut att bli en total makeover, då jag på söndag ska fylla på fransar också. 

Naglar, fransar och hårfärg. 
Det är grejer det. 

Ha en skön dag! 
Puss och kram. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar