Besökstoppen

torsdag 26 mars 2015

Förkyld!

Är väl som resten av befolkningen förkyld och gnällig.
Jag gjorde min yoga på morgonen. Det är så härligt att hinna med det direkt på morgonen. 



Börjar lära mig passet och det börjar ge mig något. Härligt!

Jag tog sedan ett långt, varmt bad för att fortsätta koppla av. Det är underbart med badkar. Har jag velat ha länge.




Jag och Tom åkte därefter in till stan en snabbis, för att bl.a äta lunch och handla lite. Vi gick på favvis-lunch haket Rice and Soup. Idag åt jag sushi.


När jag var hos mamma i helgen, gjorde jag ett kap. Hon hade varit på ett "House of Lola"-party. Kände inte till det märket innan, men blev genast förälskad i deras kläder. Mamma hade köpt en tunn kappa som var så snygg, att jag för ett ögonblick övervägde att stjäla den och springa därifrån. Har letat på deras hemsida efter den, men den verkar inte finnas längre. Har även kollat Tradera, som jag fick tips om. De har den just nu enbart i storlek S och jag vill ha M. 

Såhär ser den ut:


Tyvärr en dålig bild. Hoppas på att kunna hitta en.

Hon hade även köpt en klänning, som hon senare kom på att hon inte trivdes i. Synd! Då fick jag ta över den. Den är superskön och funkar verkligen som en vardagsklänning. 


I kväll ska jag på dekorations kurs på Pronails. Det ska bli himla skoj. Tydligen ska tjejen som håller i den vara grym på att måla dekorationer, hoppas därför få lite tips och få öva lite. Ser väldigt mycket fram emot det.

Jag kommer hem sent ikväll och får därför se om jag skriver i kväll eller imorgon.

Puss och kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar