Besökstoppen

onsdag 25 mars 2015

Fortsättning!

Vilken fix-dag.

Har nu som sagt fäst alla trådar, men också insett att jag behöver virka fler rutor för att få en filt. 
Tröttnade då och sydde ett nytt fodral till min yoga kudde.
Den blev helt okej för att vara första gången.



Det positiva med det mjuka tyget är att det inte syntes att jag sydde fel. Det svåra med tyget var att det drog sig och rörde sig. När jag sydde i kardborre bandet small nålen. 
Men överlag blev jag nöjd.
Tycker det är fint med mina nysydda yoga grejer.
Nu vill jag bara hitta en vit yoga matta, vilket inte vekar lätt. Har googlat massor men inte hittat någon. Finns det någon som har några tips, kommentera gärna här.


Har fått sålt lite saker idag.
Det känns bra. 
Ska fortsätta virka lite nu.

Tack för alla kommentarer om pappa.
Jag känner att jag är trött på att bära alla hemligheter, även om det betyder att jag "sviker" pappa, genom att berätta. Jag vill också visa att det går att må bättre, även om man haft det tufft.
Jag behöver skriva av mig.
Hade det funnits någon som skrev om detta när jag hade det så jobbigt, kanske jag sluppit känna mig helt ensam. Kanske hade jag inte lagt hela min kraft och energi på att verka "normal" och normalisera  vårt beteende. 
Kanske,
 Vet inte.
Kanske hade jag ändå gjort allt på samma sätt.

Ha en underbar kväll!
Puss och kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar