Besökstoppen

lördag 25 april 2015

Bröllopsprovning, naglar och spa! Kan jag ha det bättre en lördag som denna?

Vilken fantastisk lördag det varit än så länge.
Jag har hunnit med mycket kan ni tro!
Och så är i och för sej klockan redan eftermiddag.

I förmiddags var jag och testade klänningen igen. 
Nu börjar man verkligen få en känsla av att det är på riktigt.
När jag nu hittat skor och det mesta börjar bli klart.
Vill tillägga att det lila bandet bara är tillfället.


Känner mig väldigt fin!


Efter att ha haft klänningen på mig var motivationen på topp till att träna.
Det går framåt.
Orkade lite till idag.
Känns bra.
Efter träningen åkte jag hem och gjorde lunch till barnen plus kompis.
Eller rättare sagt, värmde rester.
Jag fick kvarg, bär, chiafrö och en banan.
Gott!


Behövde ta tag i mina klor!
Började fastna i saker, ni vet!
Orkade dock inte mig på någon dekoration.
Eller rättare sagt, jag tog mig inte den tiden idag, 
det får bli en annan dag.
Blev naturella!


Är så skönt när de är hela!

Nu gjorde jag en peeling,
som en kompis gav tips på.
Gjord på kokosolja och rörsocker (det hade jag hemma).
Så nu ska jag peela in mig.
Lägga mig i ett bad med en badbomb från Lush!
Blir nästan lite avis på mig själv, faktiskt.



I kväll ska vi bli bjudna på middag av vänner jag inte träffat på länge,
så det blir mysigt värre.
Skriver säkert senare!
Puss och kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar