Besökstoppen

lördag 18 april 2015

En dag av vardgaslyx!

Vår!
Nu är det väl ändå vår?

Idag har vi varit hos mamma på födelsedags brunch.
Vi åt allt möjligt som ni ser.


Mamma har köpt en spikmatta.
Jag och Isac testade den.
Isse klarade av den ganska bra,
medan jag höll på att dö av smärta.
Fy, vad ont det gjorde.
Förstår ju att man vänjer sig,
eller blir helt bedövad kanske.
Förstår också att den fyller sin funktion.
Får se om jag ska införskaffa mig en.


Shiva njöt av solen på balkongen.


Varför lägger sig alltid hundar där det är som varmast?
Vår knäpphund gör det i alla fall.

Efter brunchen gick vi en promenad i det helt fantastiska vädret.
Nu kom jag hem och unnade mig en stund av slapp på soffan.
Väldigt lyxigt.

Skriver mer senare.
Puss och kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar