Besökstoppen

söndag 19 april 2015

Sköna söndag!


God morgon söndag!

Mina odlingar börjar ta sig.
Igår fick de lufta sig lite i solen.
Jag satte bönor.

Idag är Isac och Tom iväg på match,
Emil njuter av att få vara själv 
och jag ska jobba.
Härligt att Emil verkligen njuter av att vara själv en stund
(även om jag är i garaget).
För mig tyder det på att han är trygg,
eller så vill han bara sitta vid datorn utan att vara övervakad.
Väljer dock att se det första.

I eftermiddag fortsätter kursen i yogan.
Denna gången handlar det om den typen jag tror att jag är.
Har glömt att göra testet på Jonas hemsida, där man ser vilken typ man är och därmed vilka övningar som passar mig. Vill ni göra testet, gå in här : yogajona.se.
Får göra det nu då!

Ha en härlig dag.
Puss och kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar