Besökstoppen

tisdag 21 april 2015

Idag chockade jag mig själv!



Nu är botten gjuten.
Ett steg närmare.




Efter jag var hos tandläkaren, åkte jag in till stan.
Bedövad i halva ansiktet.
Ändå tacksam över att vi bara bedövade halva ansiktet.
Hur som haver.
Jag gjorde något jag aldrig tidigare gjort.
Fick fötterna gjorda.
Har tänkt på det länge och helt plötsligt satt jag där i den fantastiska massagestolen och fick pedikyr.
Den stackars killen karvade och karvade, så jag trodde det skulle bli stumpar kvar.
Jag filar ändå mina fötter regelbundet,
men tydligen inte ordentligt.
Väldigt lyxigt var det,
lovade mig själv att detta skulle bli en vana.

Hittade också skor till klänningen.
Eftersom att jag redan är flaggstångs-lång, vill jag inte ha för hög klack.
Hade önskat att jag var 10 cm kortare, då hade jag bott i klack. Tycker det är så snyggt. Mina morgonskor hade haft klack, så snyggt tycker jag det är.
Men nu är jag så lång som jag är.
Därför letade jag efter en fin sko med en liten klack, som ser ut som en med hög klack. 
Hittade en söt sko med lagom klack, till en lagom peng.
Skulle också hitta en bh alternativt klister-bh. Jag hittade båda och får se vilken  som blir bäst.

Tog också en fika/lunch/brunch med mig själv. 


Är väldigt nöjd med min tur, och känner mig redo för brudklännings-provning till helgen.

Nu tänkte jag kämpa vidare med min filt.
Nej, jag är inte klar än, puh!!
Snart!

Ha en trevlig kväll!
Puss och kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar