Besökstoppen

måndag 18 maj 2015

Äntligen tillbaka! Klänningar fixade!

Hejsan alla fina!
Herregud!
Åtta dagar sedan jag bloggade.
Åtta.
Har känts så tomt,
och jag har även fått undringar om jag slutat.
Har väl tagit en liten paus kan jag säga.
Men det har känts tomt som sagt. 
Mycket har hänt!
Livet lunkar på.
Bröllop närmar sig.
Jag känner mig ändå ganska lugn och i fas med mig själv.
Klänningen är i stort sett färdig,
och jag har köpt klänningar till tärnorna.
Hittade dem på Vila,



De kommer att bli så fina.
Nu är alla klädda.

Fick för mig att jag skulle ha långt hår.
Kollade runt lite och hittade en tjej i Höllviken som jag fastnade för.
Sagt och gjort.
Bokade och nu sitter håret i.
Blev väldigt nöjd!

Före


Efter



Tycker själv att jag ser ut som en kopia av min kära mor. 
Är ni sugna på att få långt hår eller fylla ut ett tunt hår kan jag varmt rekommendera
Jenny, henne hittar du här, 
Det tokiga är att jag har folk som inte har reagerat på att jag har fått längre hår.
Jag vet inte om jag ska ta det som en komplimang eller inte. 
Å ena sidan känns det och ser ut som mitt eget hår (har många år haft så långt), 
å andra sidan är det typ två decimeter längre.
Rätt stor skillnad!

Ny telefon fick jag också införskaffa mig förra veckan.
Tappade min telefon i golvet för andra gången på ett par veckor.
Denna gången blev skärmen svart,
kände då att det var dags att säga adjö till den.
Mitt abonnemang gick dock inte att förlänga än, så det blev på Toms.
Någon fördel ska man väl ha, hihi.
Det blev i alla fall en Iphone 6,
den guldiga.
Fin är den.
Har beställt skal på Ebay och hoppas på att de kommer snart.
Nu är jag sådär super super försiktig med den,
eftersom att de två olyckorna med den andra telefonen fortfarande skär i mitt hjärta.
Vet inte varför jag har så svårt att släppa sådant.
Tycker det är så hemskt och gör så ont när något så dyrt går sönder.
Har svårt att släppa det helt enkelt.

Nu ska jag snart jobba.
Hoppas att jag skriver snart igen.
Puss och kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar