Besökstoppen

söndag 28 februari 2016

Varför finns inte alla låtar på Spottan??

Söndagkväll!
Jag undrar om grannarna är redo att ringa polisen!?
Ni som känner mig, vet hur mycket jag älskar att ha hög musik.
Inte bara hög musik, utan så hög att det är på gränsen att det gör ont i öronen.
Ont får jag också i halsen,
eftersom att jag dessutom skrålar med.
Högt.
Skriker.
Det är något med det.
Jag får ur mig något.
Mina barn suckar,
går upp på rummen och stänger dörren efter sig.
Sen får jag feeling.
Kör allt möjligt,
men oftast samma.
Coldplay, Thåström, Guns,  Miriam Bryant, Frank Zappa,
ja ni fattar.
Sjukt störigt, som jag har upptäckt är att inte My o my finns på Spotify.
Störigt.

Dessutom försöker jag nu få ihop min kofta.
Det går framåt!


Vaddå!
Vad menar du?
Har jag något i ansiktet?
Ja, det ja.
Min traditionella ansiktsmask från Lush, den hittar du här  www.lush.se.
Den heter Don't look at me och är en fantastisk färsk mask, 
som förvaras i kylen.
Den är därför kall och skön när man sätter på den.
Gratis var den också, eftersom att när man lämnar in 5 rena burkar får man en mask.
Win win.
Nu är jag snart redo för en ny vecka.
Liiite mer musik bara.
Ps! Kunde inte låta bli, så nu köpte jag My o My på Itunes.
Bara att fylla på kaffet och fortsätta att skråla.
Puss och kram!!!
Sat nam.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar