Besökstoppen

torsdag 20 oktober 2016

Lättnaden med fria luftvägar!

Halleluja!
Fria luftvägar.
Njutningen när jag kan andas genom båda näsborrarna,
åtminstone en stund efter en snytning.
Näsan droppar inte av sig själv längre.
Lite ork har jag dessutom unnat mig idag.
En lång promenad med hunden och
en tur till affär´n för att kunna överraska födelsegrisen med blommor och ostbricka.
Jo, när mannen fyller år får man bjuda på mataktigt,
inte kakigt. Det går inte hem hos en som inte ens äter tårta.

Tänk vilken dag alltså!
Jag blir så kokko när jag börjar bli frisk.
Vill göra allt,
tänker på så många saker jag vill göra.
Mest handarbete.
Hur coola är inte dessa virknålar?
Dessa hittade jag på www.handverkarna.se



Har färdigställt en poncho jag gjort av garnrester.
Den blev hyfsat fin, men väldigt tung och väldigt, väldigt varm.
Återstår att se om jag kommer att använda den.

Nu är det dags att ta tag i nästa projekt.
Ha en skön kväll!
Det tänker jag ha!
Satnam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar