Besökstoppen

måndag 30 januari 2017

Måndagmorgon!!


God morgon. Laddar måndagsmorgonen med en hallon-choklad shake och en kopp kaffe!
Idag ska jag inte vara i barngrupp, utan vi har stängdag. Det är med blandade känslor. Är ganska dålig på att sitta still en hel dag, samtidigt ger det lite utrymme att utvecklas och att kunna prata lite med kollegorna, som man normalt inte hinner prata med. 

Denna veckan är sista veckan som jag jobbar heltid. Ska bli väldigt skönt att kunna vara hemma och stötta barnen mer. Känner att jag inte riktigt hunnit med allt. Samtidigt är det trevligt att lyfta en hel lön. Ja, man kan inte få allt här i världen. 


I december betalade jag min sista CSN betalning. Det är magiskt kan jag säga. 

Klockan blev mycket nu. 
Måste kila. 
Ha en bra dag. 

Puss och kram. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar