Besökstoppen

lördag 28 januari 2017

Matkoma!

Nu blir det matbilder för hela slanten. 
Börjar med middagen. Då Emme valde att inte följa med till stan idag, så var vi tvungna att laga middag, trots att vi inte var hungriga. 
På mitt middagsrecept stod det oxfilé, så det fick Tompa och Emme. Jag och Isse valde kyckling istället. Vi skulle äta lyxtacos. 
Det var vansinnigt gott kan jag säga. Kyckling, avokado, mango, rödlök och créme fraiche. 


När vi var i stan åt vi på favvisstället Pinchos. Det är ju alltid gott alltså. 




Snacka om matkoma!!

Efter träningen imorse tog jag tag i hårfärgandet. Brun henna. 


Svårt att se kanske, men det ser ut som bajs jag har i håret. För att skydda håret, och för att inte tappa klumpar överallt fick jag stopps in allt i en turban. 


Det blev inte så mycket färg, men jag tänker att jag får göra det igen och ha i det längre. Hann bara ha i det en och en halv timme och tänker att jag kan dubbla den tiden. 

Nu ska jag njuta av lördagskvällen i soffan. Ha en skön kväll!

Puss och kram. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar