Besökstoppen

måndag 20 februari 2017

Snart vankas det kalas!!

Tar en stund i soffan. 
Slutade tidigt och har varit på lite ärenden, ska på 7-års kalas om en stund. 
Men landar en stund i soffan först. 
Gjorde en god (jag gillade den, barnen inte) chokladmousse utan socker. Eftersom att barnen tackade nej-tack, blev den ett strålande mellis till mig själv. 
På hade jag hemmagjord hallonglass, också sockerfri, givetvis. 
Lyxade med en ruta 70% mörk choklad som pricken över i:et. 


Sjukt lyxigt, nyttigt och gott. Mycket avokado. Älskar avokado. 

Känner mig fortfarande lite vissen. 
Typ lite febrig. 

Men snart ska det firas 7-åring. Det ska bli skoj. 
Tom valde paket och ville själv ha det, så jag tror det blir bra. 
Ha en skön eftermiddag i pissevädret. 
Puss och kram. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar