Besökstoppen

lördag 4 mars 2017

Arg som ett bi.

Förbannade skitmaskin. 
För någon dag sedan sa min dator till mig något i stil med att startskivan var full och att jag skulle tömma ditt och datt. 
Googlade och hittade då att jag skulle tömma och radera ditt och datt. 
Gjorde då detta. 
Men har nu tydligen raderat annat. Har nu förstått att jag ställt in någon slags nyckel. Nyckeln sparar alla lösenord och annat. Bra.
Men när jag tryckt fel för många gånger händer något. Nu har datorn loggat ut från ICloud och jag kan inte logga in igen.
Alltså, jag har en ruta mitt i bilden som inte försvinner  och jag kan inte göra något. 
Vad jag kan förstå av supporten på nätet måste jag kontakta Apple för att låsa upp skiten igen. 
Blir så fruktansvärt upprörd. Så förbannat arg alltså. 
Usch för teknik. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar