Besökstoppen

lördag 11 mars 2017

Mitt nya fynd!

En härlig lördag.
Min syster jobbar just nu i en otroligt charmig liten butik i Malmö som heter Butik Thorsten.
Idag var vi där på deras vernissage,
vilket jag kan rekommendera.
Där hittade vi denna lilla söta burk.


En träburk med Zoegas-tryck,
ja som ni förstår så bor den numera här hemma hos mig.
Där fanns annat fint som jag skulle kunna köpa,
men nu nöjde jag mig med denna.

En liten kaffe, smoothie och rawboll hann vi också med.



Resten av dagen har vi kört en tv,
jag har handlat,
lagat mat,
fixat tvätten 
och nu,
ja, nu är det liksom lördag kväll.
Njuter av en god kopp kaffe,
med bönor som legat i min fina burk.
Känner mig lite halt idag pga mitt ben,
men jag har gjort mina övningar,
så hoppas på att det ger utdelning.

Ha en skön kväll!
Puss och kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar