Besökstoppen

fredag 10 mars 2017

Nakennoja!

Fredag igen!
Barnen har godis och spelar,
alltså nöjda.
Tom har dator,
jag har dator.
Alla är nöjda för nu.
Jag har gjort mina övningar idag,
alltså benböj och musslan,
så,
nu fick jag det sagt.
Musslan.
Alltså på riktigt.
Låter ju sjukt.


Inte nog med att jag var tvungen att ta av mig byxorna hos sjukgymnasten,
vilket i sig gjorde att jag övervägde att kasta mig ut genom fönstret.
Han tyckte dessutom att jag skulle göra musslan.
Vad är det med det där förresten.
När man ska på ett helt naturligt sätt klä av sig för en vilt främmande människa,
sedan ska vi sitta framför varandra och lättsamt diskutera mina tillkortakommanden.
Sedan ska han känna och klämma.
Jag dör alltså.
Är ju givetvis super duper nöjd och tacksam att det finns sådana som honom,
men lord have mercy vad knepigt.
Jag vet ju att det bara sitter i mitt huvud,
att det inte är något konstigt alls överhuvudet taget.
Jag vet allt detta.
Jag vet att för till exempel gynekologer är vi bara ett föremål som ska servas,
så även för denne sjukgymnast.
Men för mig är det ångestladdat,
framför allt eftersom att jag inte gillar att vara naken överhuvudet taget.
Men men,
jag får väl öva på det.
Att bara vara ett köttstycke, haha.
Nästa gång ska han gå igenom bäcken och rygg,
vilket är strålandes bra ju,
ändå kan jag få dåndimpen när jag tänker på det.
Vill inte klä av mig,
och då ska han ju bara kolla utsidan.
Tänk på dom stackare som behöver bli undersökta på de ställen som aldrig ser ljuset.
Inte nog med att man har ett problem,
man måste dessutom "fläka" ut sig för att få någon ordning på det.
Ja, konstigt egentligen.

Nu ska jag njuta av kvällen.
Gör det ni också.
Puss och kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar