Besökstoppen

torsdag 9 mars 2017

Nu brister knopparna!

Intensiva dagar. 
Igår- från morgon till kväll. 
Jag hann med att jobba, 
besöka sjukgymnast,
fixa fransar,
ha vår familjebehandlare hos oss 
och ha kvällsmöte på jobbet. 
Allt på självaste kvinnodagen. 
Är så glad att jag tränar och hittar energi där. 

Denna kom med posten igår. 
Ironiskt att skicka detta till mig;


Border Shop spritreklam adresserat till mig. Fattar ju att det går per automatik, men ändå lustigt. 

Sjukt att det redan är torsdag igen. Torsdagar är bra dagar, tycker jag. Torsdag betyder träning. 
Nu håller jag dessutom på att reda ut varför jag har så ont i mitt ben, och vad det verkar så blir det inte sämre av att träna. Alltså det gör ju mer ont, men det är inte farligt. 
Har fått övningar för att stärka upp musklerna, som verkar vara i obalans, som i sin tur leder till smärta. 
Som det känns är min högra sida helt sned och svag. 
Min käke är snedställd, vilket skapar smärta emellanåt. 
Min högra axel får jag ont i titt som tätt, 
och nu är det även då fel längre ner. Kanske i höften. Vi ska reda ut det. 

Spontant tänker jag att vi raderar högersidan, tar vänstersidan och copy, paste. 

Undrar också över mina övningar som då ska stärka högersidan, ska jag inte höra likadant med vänstersidan? Ser framför mig att jag blir Hulken på högersidan, haha. Typ som en anka som bara går i cirklar. Haha. Roligt. 
Det blir nog bra till slut. 


För övrigt har våren kommit. 


Härligt, 

Ha en bra dag! 
Puss och kram. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar