Besökstoppen

lördag 28 mars 2015



Såhär jobbar jag idag!
Min disko-kung är och leker med kusinen, Emil nördar dator och jag hänger med dessa underbara  trippel syskon. 
Känner mig så tacksam för allt jag har,
världen är allt bra fin.
Det bästa med denna dagen är att jag känner mig lugn, har ingen direkt ångest över något och jag känner mig stark.
Upptäckte i morse, när jag fixade i tvättstugan att jag även där märker att jag blivit friskare. 
Små saker som gör det.
Jag kan blanda trä-galgar med vita galgar. Helt otänkbart innan.
Det skulle givetvis vara färg-kodat.
Samma färg!
Ett lugnt yttre,
trodde jag.
Nu var jag nästan stolt över att jag kunde hänga olika galgar på hängaren. 
Små bagateller,
för mig stress, ångest, kontroll och också kunde jag slänga in lite straff mot mig själv där också. 

Knasigt. 
Nu har jag inte ens hängt upp tvätten, jag satte igång i morse, 
jag valde att hänga istället.
Hänga med underbara ungar!

Däremot måste jag få iväg min son på tennis-träning.
Återkommer senare!
Puss och kram.

2 kommentarer:

  1. Jag log för mig själv när jag såg en tvättbalja full med nytvättad tvätt på golvet. Har jag aldrig sett innan.

    SvaraRadera
  2. Eller hur!! Jag blir stolt över mig själv.

    SvaraRadera