Besökstoppen

tisdag 28 april 2015

En lunch i solen!


Idag äter jag lunch utomhus!
Lite kallt i vinden, 
men så skönt.
Vi bor väldigt nära en skolan,
så jag sitter och lyssnar på glada barn som är utsläppta en stund på rast.

Min huvudvärk från gårdagen kunde bero på healingen fick jag besked på igår.
De var tankarna som höll på att lämna.
Jag går omkring och grubblar väldigt mycket 
och vissa saker här i livet behöver jag släppa.
Jag får väl jobba på det då, tänker jag!

Har haft en härlig förmiddag hittills.
Jobbar  i salongen idag.

En sak jag funderar på är att sätta i löshår till mitt bröllop.
Det hade varit kul.
Däremot är jag inte beredd att lägga en förmögenhet på det.
Har dessutom ingen erfarenhet av det själv.
Hörde nu att jag ska ha europeiskt hår!
Ska jag fläta det eller göra dom där plopparna?
Vad säger ni som vet?
Jag har ganska mycket hår,
och fluffigt.
Ingår i min dagliga rutin att platta håret,
vilket innebär att jag absolut inte vill ha en risig buske på huvudet.
Då skiter jag hellre i det.
Sedan vill jag heller inte betala tusentals kronor.
Något bra mellanting.
Jag vill både ha kakan och äta den kan man säga.
Snälla, hjälp mig, ni som har erfarenhet.
Kommentera här eller på Facebook.
Maila kan ni också göra på; angelicaemneus@hotmail.com.

Nu ska jag rasta hunden lite innan nästa kund kommer.
Skriver mer senare.
Ha en god eftermiddag!
Puss och kram.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar