Besökstoppen

måndag 27 april 2015

Min dag på typ tio meningar!


I morse var det dags igen.
Tandläkaren och jag.
Vi är ett team,
förutom att jag inte gillar honom någe´ vidare.
Denna gången gjorde han en lagning på en rotfylld, lagad tand.
Alltså ingen bedövning.
Väldigt skönt.

Efter det var det dags för healing.
Väldigt givande.
Jag hade en massa skit som låg i mag chakrat,
det tog hon bort.
Helt fantastiskt skönt.
Det är som en storstädning inuti.
Väldigt omtumlande,
men samtidigt skönt.
När jag gick därifrån fick jag en vansinnig huvudvärk.
Visste inte om det berodde på healingen eller att jag inte druckit kaffe på hela dagen.
Jag fick lite tankar som jag kommer att ha nytta av,
när jag sammanfattade upplevelsen.

Nu ikväll har jag varit på stickmöte med mina kollegor.
Det är så lyxigt att få komma hem till någon och få god mat.
Dessutom är det härligt att kunna sitta tillsammans och prata,
något vi aldrig har tid med på förskolan. 

En härlig dag har jag haft alltså!
Lärorik på många sätt.
Ha en underbar kväll,
nu ska jag jobba vidare med min filt och slänga mig på soffan.

Puss och kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar