Besökstoppen

fredag 22 maj 2015

En lugn fredag!

Fredagkväll!
Barnen spelar respektive tittar på tv i sovrummet.
Jag har haft en fix eftermiddag.
När jag kom hem från jobbet tog jag en vil i soffan.
Med ny kraft fixade jag småsaker.
Ni vet sånt som att raka benen, tvätta håret, fixa tvätten, ut med hunden, måla naglarna.
Nu sitter jag i soffan med nymålade naglar.
Hatar målade naglar,
älskar däremot Sopolish och gelé.
Då slipper man att få märken.
Jag har redan förstört lacket. 
Blir tokig på nagellack.
Hoppas att det torkar snart.

Måste vara fin till imorgon.
Har fått instruktioner på att packa en väska.
Vi (jag och Tom) ska bo på hotell.
Mer vet jag inte.
Är så dålig på hemlisar.
Vill egentligen inte veta, men kan inte låta bli att tjata och undra.
Förstöra det roliga.
Hur som haver ska det bli mysigt. 

Nu ska vi titta på film!
Ha en skön kväll.
Puss och kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar