Besökstoppen

måndag 12 december 2016

En lugn söndag!


God morgon!
Meningen var att jag skulle göra inlägg igår, men jag hade en dundrande huvudvärk, så soffan blev min räddning. Utan dator! 
Har en del fix och don att göra inför jul!
Lite klappar och så! Hur har ni det med klappar? Tycker att det tenderar att bli hysteriskt. 
Tänk att det var 3e advent igår. Så mysigt. 
Jag och Isse hängde hos mamma, kollade Ensamma hemma 2. Isse gillar den för där är det snö. Bra lösning! Har vi inte snö, får vi titta på det. 



Tog tag i att börja fästa trådar till banyfilten, men tappade intresset ganska snabbt. Ökentråkigt ju. 



Ska nu snöra på mig gympisarna och gå til jobbet. Har skaffat mig en tjej. Alltså typ som en coach. Som ska hjälpa mig med att komma igång med träning och att få i mig rätt kost. 
Ett steg; att gå eller cykla till jobbet. Bra. 

Ha en bra dag!
Satnam. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar